پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 262000
18 نقطه شهرستان فارسان پذيراي 720 نفر معتکف بود
تاریخ انتشار : 1402/11/07 22:20:52
نمایش : 528
امام‌جمعه فارسان گفت: 720 نفر اعم از خواهر و برادر در مراسم معنوي اعتکاف در شهرستان فارسان شرکت کردند؛ که از اين تعداد 380 دانش‌آموز هستند.
حجت‌الاسلام محسن ملک پور در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار پيرامون مراسم معنوي اعتکاف در شهرستان فارسان گفت: مراسم معنوي اعتکاف در شهرستان فارسان در حال برگزاري است. اکنون بيش از 720 نفر خواهر و برادر معتکف هستند؛ که از اين 720 نفر 380 نفر دانش آموزان هستند.
 
 وي بيان داشت: در 18 از نقطه شهرستان فارسان برنامه‌ريزي‌هاي مختلفي صورت گرفت که اين مراسم معنوي برگزار شود و در اين ضمينه هم 90 نفر در حال خدمت‌رساني به عزيزان معتکف هستند هم در قالب افطاري و سحري و هم برنامه‌هاي فرهنگي که در حال اجرا مي‌باشند.
 
وي افزود: در اين زمينه از حضور جوانان که در اين برنامه معنوي شرکت کرده‌اند بايد بهترين استفاده را داشته باشيم و نيز در اين خصوص بايد معرفت افزايي شود. در اين برنامه معنوي از همه خدام مساجد و اتحاديه دانش‌آموزي و مسئولين شهرستان تشکر ويژه داريم که اين همکاري را داشتند تا دانش آموزان در اين برنامه معنوي پرشور شرکت کنند.

حجت‌الاسلام ملک پور استقبال کم‌نظير نوجوانان و جوانان از آئين معنوي اعتکاف اشاره کرد و اظهار داشت: اين حضور نوجوانان و جوانان مايه افتخار است که استقبال باشکوه و بي‌نظيري از آئين معنوي اعتکاف دارند و اين نشان‌دهنده عنايت الهي است.

امام‌جمعه فارسان خاطرنشان کرد: اعتکاف شبيه نماز جمعه و حج است، در نماز جمعه موضوع ذکر و تقوا از ارکان جدي است، در حج نيز ذکر و تقوا از مهم‌ترين موارد است، در اعتکاف هم اين دو عنصر مهم هستند، انسان بايد بيايد از خود فراموشي نجات پيدا کند و خودش را ببيند.
 
وي اضافه کرد: مجالس اعتکاف، مجالس بسيار ارزشمندي است، بنده در اين مجالس همين امسال شرکت کرده و در جمع معتکفين حضور پيدا کردم و ديدم اين حضورشان چه صفا و برکتي دارد.
 
 انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html